حقیقت جو

در محور توحید گفتن و نوشتن و خواندن

حقیقت جو

در محور توحید گفتن و نوشتن و خواندن

پوشش زبان دار

جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۹، ۰۵:۵۹ ب.ظ

#پوشش زبان دار#
 تو خیابون قدم می زدم، جوانی را دیدم که نسبت به ناموس دیگران هرزه گویی می کرد جلو رفتم بهش تذکر دادم گفت حاج آقا من به اون هایی که چادر دارند هیچ وقت نگاه هم نمی کنم اما اینی که میبینی خودش دلش میخواد ، من بهش این حرفها را می‌زنم؛ من تذکره را بهش دادم، نصیحتش هم کردم اما به یاد حرف زیبای شهید مطهری در کتاب حجاب افتادم که می فرمود: بعضی ها زبان دار راه میرند، نوع پوشش و نوع راه رفتن شون جوریه که دارند به دیگران میگن  به من متلک بگو دنبالم بیفت؛ و اما بعضی ها با نوع پوشش صحیح و استفاده کردن از چادر و یا پوشش مناسب به دیگران دور باش می گویند و چادر بهترین پوششی هست که گوهر وجود زن را از نگاه هوس آلود دیگران و از هرزه گویی های دیگران نسبت به زن حفظ میکنه.
مهدی‌ آقابزرگی

  • مهدی آقابزرگی شاره

پوشش زبان دار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی